Början på något nytt...


Oj, vad veckorna går snabbt nu. Det känns som det var igår som sommaren kom men nej, det är hösten som är på ingång. Föra helgen var det kräftskiva. Det var mycket trevligt med god mat, dryck och trevligt sällskap. Jag har inte drukigt så mycket vin på... ja typ aldrig förut. Min mobil gick också sönder när den låg i min väska, mycket tråkigt. Hoppas bara att få tillbaka den snart. Blir galen på min reserv telefon.

I övrigt har veckan varit bra bortsett från att jag är förkyld och var tvungen att vara hemma från jobbet igår och idag. Lite trist såhär i början på terminen. Men,men jag kan inte rå för att jag blir snuvig och nysig. Jobbar på att få ner min röda snorriga näsa 24-7. Men jag har bestämt mig att vara frisk tills på måndag så jag kan jobbba igen. (Får se om jag kan bestämma det)

Men som min mamma säger: "Du ska inte klaga" Och hon har så rätt. Jag ha haft en mycket bra start på dethär året. Den bästa starten på mycket länge. Jag har träffat min soulmate, opererat halsen, haft mycket trur med jobb och så. Jag föl ner i ett djupt hål för 2,5 år sen men nu har jag hittat styrkan att klättra upp igen och börja om på nytt. Börja om på nytt med familj, vänner och mig själv. Mycket av det har jag att tacka min familjen, mina vänner, min sambo och alla andra som stöttat mig genom den svåra tiden. Jag har blivit mycket starkare nu än vad jag varit innan tack vare er.

Jag har sett drömmar, jag har sett mirakel, jag har sett kärlek, jag har sett vänskap och jag har sett sorg. Men med allt jag har sett har jag lärt mig en sak. Alla ramlar någon gång, då måste man bara hitta styrkan att resa sig igen. Det finns alltid någon vid din sida som hjälper dig att ta steget till att stå upp igen. Det vet jag av egen erfarenhet!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nos vemos TEA
Trackback
RSS 2.0