Sommar, sommar, sommar...

Vilket härligt väder! Kan man ha det bättre i sommar värmen? Mitt svar är nej. Jag kan i alla fall inte haft en bättre långhelg. Jag har nämligen spenderat långhelgen ute på M:s land och det är så härligt. Ultimal avkopling! Man får umgås med härliga människor, äta gott, skratta mycket och ha otroligt roligt. Ett stort + är också att jag får umgås med min älskling och det är ju inte lite underbart. Vi har kastat pil, jag har tränat golf ( jag börjar lära mig nu), busat med hund, spelat kort och Yatzy.

Och idag firade jag och familj min födelsedag, en dag i förskott. Vi hade ett stort fikabord med hemgjord jordgubbstårta. Jag fick mycket finna paket och jag är så nöjd med dem. Tack alla så mycket för uppvakningen av min 21 års dag!

Av älsklingen fick jag ett jättefint silver halsband med ett hjärtformat smycke. På hjärtat siter det tre diamanter. Det är så finnt! Och så fick jag en buket med 10 stora röda rosor. Jag bara älskar dem! Jag bara äslkar dig! M vetyder allt, Love U!

Annars har det inte hänt så mycket annat. Väntar bara på svar från landstinget om jag kan få bli opererad snart och vart jag bli opererad. Hoppas, hoppas på stockholm.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0