Flörtigt...

Det märks att sommarens början är här. Vissa av arbetskamraterna säger hej då och vi ses till hösten, hej då fika varannan dag pga att någon lämnar arbetet för att gå på sommarlov. Men allra mest märks det på alla singelkillar som desperat flörtat med varje tjej som passerar dem och som de få syn på. Man kan inte gå in i en mat affär utan att de manliga sommarvikarierna flörtar i  kassan. Jag handlade jordgubbar av en kille idag och han satsade allt verkligen, småpratet, de varma blickarna, alla kort på bordet direkt men till ingen nytta. Jag är UPPTAGEN och det är M som har mitt hjärta. Så jag säger bara, "Grabbar ta någon annan blåögd tjej o flörta med för Frokenbrage´s hjärta är taget."

Igår var en otroligt rolig dag på jobbet. Dagen började dock med att bilen blev lite knäpp och jag fick låta den stå. Som tur är så har jag världens bästa pojkvän som var så gullig och lånade ut sin bil så jag kunde ta mig till jobbet. Du är bäst. Lämnade in bilen på reparation idag, men de hittade inget fel så vi får sen när de gör det. Jag får i alla fall låna älsklings bil veckan ut och det är jag mycket tacksam för. ÄLSKAR DIG!

Det roliga som hände var att barnen/eleverna hade vattenkrig. Man kan säga att det var jag som startade det efter som det var jag som bidrog med vatten. Bus jag är! Idag var också en rolig dag då min arbetskamrat skulle rädda en humla med ett plastlock och en slev. Jag tror inte han skulle rädda humlan, jag tror han skulle skydda sig själv mot den. Som tur är kom jag in i köket och räddade Både humlan och min arbetskamrat. Så efter det kunde arbetet fortsätta som vanligt.

Nu när älskling kommer hem ska vi vara duktiga och ta en spring tur i Vrineviskogen. Dags att satsa nyttigare nu och gömma undan soffpotatisen för en tid. En skräpdag i veckan kan jag gå med på.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0