Shopping dag med syster


Idag har jag spenderat min tid med min syster på stan. Vi har shoppat. Dock var det meningen att jag inte skulle köpa något men det gick ju inte att hålla. Jag klarade till och med av att få ihop mer shopping påsar än min syster fast det var hon som skulle shoppa. Det är som vanligt med andra ord.

Jag piercade också ett till hål i örat och när det har gått 4 veckor då ska det bli ett till. Riktigt snyggt kommer det att bli. Jag vara också uppe hos tatueraren och beställde en tid, så nu är det bestämmt. Den 8 februari ska jag bli gaddad. Så spännande och läskigt på samma gång. Kommer vara helspänd nu fram tills den 8, kul!

Efter stan vara jag med Jennifer och Amanda. Vi pratade och hade trevligt, måste göras om och vid ett bättre tillfälle då vi kan ses en längre tid.

Nos vemos, Tea
Trackback
RSS 2.0