Ny vecka, nya möjligheter


Idag har varit en bra dag. Vaknade och var pigg. Låg kvar i sängen och läste några kapitel i min bok Rivaler av Anna Godbersen, Delux serien. Rekomenderad att läsa! Sen gick jag upp, tog en dusch och åt frukost. Sen bar det av till jobbet.

Fick jobba över pga att Susanne hade ett sjukt barn hemma. Slutade 15.30. Sen fick jag snabba mig hem för att Amanda och jag skulle ut o gå vid 16.00. Blev inte riktigt så, men vi gick vid 16.30 istället. Var ute en timme och det var skönt. Vi körde på i ett bra temp och det känns i benen :)

Nu när jag kom hem efter promenaden så gjorde jag kvällis och sen hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag här framför tv och dumburken. Tänkte läsa lite mer i boken sen och så klart blåsa håret.

Som samanfatning så har jag haft en jättebra dag :) Hoppas ni med har haft det

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0