Dagen som varit...


Påminner om gårdagen. Förts morgonpromenad och sen frukost + dusch. Sen skrapa bilrutor och fara till jobbet. Sen jobba och få massor med roliga kommentarer från alla små barn. Efter det var det schema prat och sen hem. När jag komm hem så var det bara att ta på sig gåskorna och ta en timmes tur runt byn, friskt och härligt. Efter det blev det kvällsmat och sen läsa ut boken (jobbar på det nu 5 kapitel kvar). Sen blir det duschen och gaddarna som ska borstas. Oh, jag glömde nästan, måste bädda sängen också.

Dagens kommentar från de små knattarna på dagis: "Du ser ut som en såndär model, och du går nästan som en också, fast de har ju klackar på skorna och de har inte du" (måset bara påpeka att de sa dethär till mig efter att jag byt om till hemfärd så jag hade inte kock kläderna på mig)

Imorgon blir det jobb och sen Greklands-resa-planering med flickorna =)

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0