Dag- och nattäventyr...

Gårdagen var en riktig slödag i alla fall fram till klockan 18.00. Film och sänghäng hela dagen, läst lite i min bok också och sen så städade jag lite. Skönt att bara ha en sådan dag ibland, man slappnar av och bara myser i mjukisar och kan gå osminkad utan att det gör något. Riktigt härligt!

På kvällen gick jag en promenad med Amanda och vi gick runt hela byn. Väldigt kul och mycket prat o skratt. Efter det så gick vi hem till Amanda och pratade och skrattade. Väldigt rolig efter som det var länge sen vi gjorde sånt här. Vi fortsatte så fram till klockan 23.00. Då gick vi ut igen i kylan. Vi var nämlig tvugna att gå och hämta Amandas syster hos hennes kille, för att hon fick inte gå hem själv så sent. Så det blev sammanlagt 2,5 timmars promenad i går. Känner mig så duktig och det är så skönt att bara gå. Älskar det. Jag kom hem 00.35 och då blev det sängen direkt.

Dagen har varit bra. Har varit hos farmor hela dagen på den årliga farmors middagen. Då samlas vi alla hos farmor och äter och skrattar. Själv hjälpte jag till med maten så jag var där redan klockan 12.00. Är väldigt trött nu och ska snart krama kudde. Det ska bli skönt.

Och imorgon blir det äventyr i Nyköping med Amanda. Vi får väl se om det blir något bloggande när jag kommer hem. PussoKram

Nos vemos, Tea
Trackback
RSS 2.0