Tvilling...

Jag har läst om mitt stjärntecken och jag kan inte säga annat än att det stämmer in på mig till 100% Där har stjärnonrna inte fel nära det gäller mig i alla fall... Säger bara, ni som känner mig, håller ni inte med? :)

Allmänt: Tvillingarna är det mest flexibla tecknet. Hon är rastlös, nyfiken och mångsidig och hon kan aldrig vara stilla. Alltid något på gång och alltid påväg någonstans. Hon är ständigt full av idéer, som hon gärna provar på omgiviningen. Det tröttar ibland ut både henne själv och andra. Hon har inget tålamod och ledsnar fort på vad det än gäller. Ständiga interlektuella utmaningar passar henne och hon argumerterar gärna för sin sak, både med ord och gester. Språket är hennes vapen och hon är skicklig i tal och skrift. Mångsidigheten som ibland kan verka splittrad ger henne allmänbildning som bonus. 

Hon är mycket inpulsiv och fattar snabba beslut
. Hennes humör växlar flera gånger på samma dag och hon kan ibland vara outhärdligt sur. Nästa sekund är hon stråland glad igen och har glömt vad som gjorde henne ledsen. Ibland kan det vara svårt för andra att hänga med i tvillingkvinnans snabba humörsvängingar. Hennes förmåga att ständigt ifrågasätta allting får henne att lätt hamna i konflikter. Tvillingkvinnan är socialt begåvad, romantisk och flirtig...

Nos vemos Tea

Trackback
RSS 2.0