Tjohejsan...


Sen kväll/natt, tidig morgon. Det måste vara något fel på mig. Men i alla fall har veckan varit bra, inga större broblem att ta itur med faktiskt. Bara lite kläder som har gått sönder och sen några som har blivit förstora. Har inte rört på mig så mycket efter jobbet denna vecka efter som jag var sjuk föra, men jag lyckas ändå tappa i vikt. Men nog om det.

Helgen har inga inplanerade planer. Tror att jag ska dammsuga i mitt rum och plocka iordning mina kläder som ligger i en så fin pyramidisk hög. (vet inte om det ordet existerar men det lät bra för mig :) Och såklar kommer det bli mer tittande på Bones! Har köpte de första 5 säsongerna i en samlingsbox och fick den i torsdags, älskar den serien. Ni får tycka vad ni vill, but I love it! <3

Det kommer ju också att bli en del promenader ute i det vackra slasket men som tur är så bor jag på landet/liten by och där är modet inne att ha gröna gummistövlsar. Jag skäms inte för att ha dem på efter som jag i alla fall är snygg i gummistövlar. Den stillen passar mig :)

Men nog om det. Nu tror jag att jag ska se ett avsnitt av Bones <3 Pösspöss

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0