Sweet like marzipan...


Har köpt ett helt otroligt mysigt badskum. Det doftar jättegott (Sweet like marzipan) och man blir så avslapnad i badet, Love it! Men det är ju inte det stora ny med mig... Det största nya med lilla mig är att jag har börjat dejta igen. Har träffat en jättetrevlig grabb som jag dejtar och vi har haft kaffe två gånger på tre dagar ich imorgon blir det den första officiella dejten, vi ska bowla. Jag har ju då inte bowlat på typ 4 år men jag fick en snabbkusr av Manda i onsdags när vi åt på O'learys. Jag kan ju inte tro att ja kommer att vinna men jag hoppas att tipsen ger mig tillräkligt för att inte skämma bort mig i alla fall...

Har också gjort ett super bra köp denna månad som jag verkligen är stolt över och det är an till Björn Borg i min samling, så stolt mor till en ny vacker Björn Borg :)

Ikväll ska Manda komma hit och käka med mig och hålla mig sällskap. Mamma har nämligen åkt upp till pappa i Västerås denna helg så jag har FF här hemme :) Vi ska käka kycklingspett med tzatziki och grekisk sallad, en klassiker för oss :) Det ska bli riktigt kul. Har också laddat upp med filmen Enough med Jennifer Lopez i huvudrollen, om jag kan vara så teknisk och koppla datorn till tv:n... VI får väl se hur det går...

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0