I'm back!


Wii! Så j*vla stolt jag är över mig själv! Jag är tillbaka! Sen några år tillbaka fick jag körtelfeber och det innebar för mig ett helt år utan motion. Det gjorde att jag gick upp nästan 12 kg men nu är Tea tillbaka. Jag har sen i December föra året fram till nu tappat de sista 6 kg. Jag kommer i alla mina kläder igen och jag har till och med kläder (som jag köpt under min sjuktid) som glider av. Jag är så stolt över mig. Men nu är det beach 2011 som gäller :) Men nog om dethär nu...

Förra veckan var den nerförsbake för mig. Redan på måndagen kände jag att det vara något på gång men tänkte att det går nog över, trodde jag. Jag har varit sjuk sen onsdag kväll och torsdag till fredag trodde jag nästan att det skulle bli en sjukhusvistelse. Men som tur va så försvann den värsta febern på fredagen så det behövdes inte. Nu börjar jag däremot piggna till men låter fortfarande som en trasig kaffemskin...

Jag har underskattat spel på sista tiden. Det är ju så himla tråkigt att vara sjuk. Man hittar aldrig något som passar att göra och kommer man på något som verkligen faller än in så orkar man inte pga feber eller dyligt. Jag upptäckte FIA ME KNUFF. Det är ju dock inget man kan spela ensam men jag behövde inte det. Min mamma var nämligen också hemma pga sjukdom så vi splade FIA hela dagarna. Annars är det bokläsning och film som gäller, roligare än så kan man inte ha det.

Nos vemos Tea



Trackback
RSS 2.0