Snöglitter bland trädens toppar...


December månad. Var är snön? De senaste dagarna har det varit +grader. Känns inte som att julen är nära men ändå är det inte långt kvar till jul. Julborden har börjat och det är nu bara 13 julbord kvar att jobba för min del.

Igår var det julshow på nya parken med älsklingens firma. Det var jättebra men maten var väl inget vidare. Har ättit mycket bättre för. Vissa saker var för salta och andra var torra och hårda. Däremot hade de valt ett gott vin till maten, och det räddade hela omdömet. Man kan nästan säga att det är mitt favoritvin, McPherson. Ett mcyek bra val. Men som sagt annars var kvällen och showen jättebra.

Några få julklappar är klara men resten får jag köpa senare. Om jag får någon ledig dag. Måste komma på vad jag ska köpa till älsklingen. Det blir inte lätt.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0