Mellandags rea?


Nu är julen snart över. Bara alla matrester och mängder av godis askar som ska försvinna bort innan allt är som vanligt igen. Julen har varit bra, dock tråkigt att det har varit + 4-10 grader under julhelgen. Resultat ingen snö = att lite av julstämningen saknas.

Känade lite vuxenpoäng igår när jag åkte och köpte ny dammsugare. Det hela började med att jag skulle dammsuga hallmattan. När jag skulle "ta i" så föll munstycket av röret och det roliga är att då hade jag inte ens börjat ta i utan skulle bara ändra grepp. Så då blev det en tripp till mellandagsrean för att köpa en ny dammsugare. =) är mycket nöjd med mitt köp.

Sen kommer det nog inte bli så mycket mer köp på rean. Måste spara pengarna till lilla Otto, "Ottofonden". Det kostar ju lite pengar också, inte bara tid. Jag ser så fram emot det =) Så nu blir det att hålla inne på alla "jag skulle vilja ha" köp. Då får jag tänka på att de pengarna ska gå till Otto. <3

Nae, nu ska jag göra lite nytta förhoppningsvis.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0