Finns det ingen toffee kvar?


Älsklingen sitter i ett hörn av soffan och är lite putt över att jag ar tagit och ätit upp alla toffee som fanns i twisterpåsen han köpte. Han är nog inte jätte putt men lite trumpen är han.

I söndags hade jag haft mitt körkort i 2 år. Jag räknade ut att av de 2 åren (730 dagar) så har jag avstått från bilkörning i hela 93 dagar. Jag konstaterade då att jag har kört bil VÄLDIGT mycket under min korta tid som jag ägt mitt körkort. 

I övrigt har det inte hänt så mycket. Har köpt lite julklappar, pyntat hemma och köpt gran. Så till helgen blir det att klä den. Skadat hanleden lite olägligt nu veckan så det blir inga fler julbord för mig. Men att ta det lite lungt nu innan jul skadar ju inte. Tråkigt bara att det gör lite ont. Men när man inte får jobba utan bara vila så passar ett biobesök bra. Vi ska nämligen gå på premiären av Sherlok holmes: A Game of Shadows. Hoppas den är bra. Ska se första filmen imorgon så man hänger med lite bättre.

Nu ska jag kryppa upp i soffan o hoppas på att det trumpna har förvunit från älsklingens läppar...

Nos Vemos Tea
Trackback
RSS 2.0