Inventering...


Starten på denhär veckan har varit bra, bortsätt från det att jag saknar min älskling som jag inte kan gosa och mysa med på kvällarna.

Det har varit lungt, inte så mycket aktiviteter mer än jobbet för min del. Jag träffade syster en stund i måndags. Det var kul att prata lite efter som det var ett bra tag sen vi gjorde det.

Igår var en bra dag, om man bortser från regnet på eftermiddagen/kvällen. Jag, mamma och min syster tog en kvällspromenad och sen kvälls te hemma hos mig och Micke. Det var trevligt och vi pratade mycket. Sen (så snäll som jag är som syster) så skjusade jag hem min syster. Efter det åkte jag och mamma till Suarn. Där gosade jag med katten och tog med lite kvarglömt hem igen. En mycket trevlig kväll :)

Idag på jobbet har det varit full fart. Tycker ändå att jag sköter mig strålande även fast det bara är min andra vecka. Än så länge har jag (vad jag vet) inte gjort något dumt :) Vi var kavr lite efter jobbet efter som vi skulle i9nventera. Vi trodde det skulle ta en timme men så snabba som vi är så tog det bara 35 min. Vi är effektiva vi på Sodexo.

Idag stog det  inhandling av mat på eftremiddags schemat. Jag åkte till MAXI och fyndade. Köpte två nya stekpannor och så klart lite mat. Det vanliga typ frukt och grönt, mejeriprodukter och kött. Vuxenpoäng till mig :) Sen blev det tacogratäng a la Tea :) mycket lyckat. Och nu sitter jag här ny duschad och fräsch, bara disken kvar att göra. Vit enite riktigt vad jag ska hitta på efteråt, men det märks då. Kanske en film eller något avsnitt av SvenssonSvensson :)



Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0