Hemma i Severige igen...


Nu är jag hemma i Sverige igen efter sen veckas solsemester med flickorna på Kreta! Det har varit så himmla skönt, men som jag är så har jag haft lite hemlänktan till Älsklingen. Men nu är jag här igen och kan mysa och gosa så mycket jag vill med min mysgos.

Han var så himla gullig och hade köpt jättefina stora röda rosor och presenter till mig som låg på soffbordet när jag kom hem till OSS. Ja, betoningen på oss är korekt! Från och med imorgon måndag kommer jag att bli NORRKÖPINGS BO! Jag kommer bli SAMBO med världens finaste pojke! Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det. <3

Men veckan bjuder inte bara på flyttning utan också på jobb för min del. Jobbar hela veckan samt mån, tis nästa vecka. Så det kommer att hända mycket framöver!

Jag lovar att skriva ett inlägg om reast till Kreta, men det får bli en annan dag för nu ska det bli filmmys med ÄLSKLING!

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0