Snygg, sexig, men fan inte singel...

En så länge har dagen bara resulerat i garderobsrensning och bokläsning. Är nu inne på tredje och sista boken i serien Delux. Så j*vla bra. En serie jag varmt rekomenderar!

Garderoben börjar ta sin form. Den har haft en skön still under hele min inköpstid men jag kände att nu var det dags att rensa lite. Än så länge är det bara 4 plagg jag inte kan ha längre så garderoben går fortfarande inte att stänga, en charm i sig. Kläder är roligt! Jag har inte riktigt någon årstidsgarderob utan använder alla kläder året om. Det är bara skor och jackor som har årstidsbetoning. Fan så snygg och sexig garderob jag har! Riktigt stolt över mina klädval.

Nej, nu  måste jag fixa mig inför stan med Jenny och sen ikväll kanska det blir jobb, dock vet jag inte det än men för reda på det under eftermiddagen i så fall.

Saknar min M! Det är han som gjort mig snygg, sexig men fan inte singel!

Nos vemos Tea

Trackback
RSS 2.0