Love is in the air...

Kärleken gör mig tidsblind! Jag tappar uppfattningen av tiden. Allt går så himla fort, dagar, veckor och månader. Tiden bara springer förbi. Love is in the air...

På jobbet går det bra som vanligt, lite mycket ris överallt idag bara, men det är jag ju van vid. Idag kom hon som äger företaget förbi på en liten titt om hur vi har det och hur det går för oss. Mycket trevligt.

I helgen var det fullt ös. Först på fredgaen så var det ett besök hos frisan för att fixa till utväxten och få bort rödheten som mitt hår lyckas få. Tack och lov för att den färgen försvann. Sen på lördagen bar det först av till M:s korpen bandy match och sen på kvällen blev det 40 års fest. Måste säga att det var en mycket trevlig fest med god mat och roliga aktiviteter. Sen var det också för och efterfest hos M, mycket trevligt!

På söndagen var det eftermiddags fika med mina föräldrar och sen lite filmmys i M:s soffa. Sov där hela helgen och det börjar bli lite av en vana. Vi har precis firat en månad och jag har räknat ut att jag sovit hos M 2,5 veckor av det 4 underbara veckor som det har varit vi två. Jag sover så mycket bättre när jag sover med M än när jag sover hemma i min egen säng. Bara super positivt.

Nykär borde man alltid vara.

Nos vemos, Tea
Trackback
RSS 2.0