Äggens röda dagar...

Min påskledighet har varit jättebra. Det beror nog på att jag fortfarande är ledig men också på allt jag gjort.

Redan i torsdags var det fullt på schemat. Då på kvällen var det grillning och kubb nere hos Mallin och Robban i Östra ryd. Robban var tråkigt nog fats i Malmö men sitället var Sara med. Det var jättetrevligt. Grillat, kubb och mys framför tv:n. Efter det skjusade vi Sara till deras lantställe där vi också övernattade.

På fredagsmorgonen var det frukost i solskenet på altanen. Sen blev det lite mys i solen och lite styr med vatten. Tur jag har som har en rörmokare till karl som kan vara sexit händig. Det gillar vi! Vid ca 13.00 så åkte vi till city gross för att möta upp Philip och David. Mat shopping för kvällens grillning hemma hos David. Efter det åkte jag och M hem för att duscha och fräsha till oss lite inför kvällen.

Vid 16-tiden åkte vi till David. Där fick vi americanska BBQ köttbitar som vägde 500g var, det var lite mycket kan man säga. Till det blev det stora klyftpotatis, grillade champinjoner, hallomi  och tzatziki. Allt var mycket gott. Efter det började de andra rulla in och kvällens fest kunde ta sin början. Jag som var förare hade inte lika kul efter som jag bara fick cola i mitt glas men jag är mycket nöjd med kvällen ändå. Jag hade jättetrevligt.

Lördagen bjöd på fika hemma i Söderköping. Igentligen skulle vi på middag hos syrran på kvällen men efter som hennes sambo inte mådde så bra så flyttade vi middagen till en annan gång. Efter fikat blev det kubb på mossmattan utanför. Det var jättekul och jag var jättebra. :)

Vid 16-tiden åkte vi till djurön för ännu en kvälls grillning. Allt var mycket gott. Efter det blev det kortspel och mycket prat och skratt. Vi åkte hem runt 22-tiden.

Söndagen bestod av sovmorgon, filmmys och inlinesåkning. M köpte inlines så nu ska vi åka oss snygga till sommaren :) Vi var så duktiga och åkte runt hela Norrköping. Det ska vi göra om :) 

Måndagen bestod av iläggning av brygga. Jag tittade mest på efter som jag inte ville vara ivägen men grabbarna klarade det bra utan min hjälp. M var mycket snygg när han lyfte och jag kunde se hans  sexiga muskler :) Efter det var det lunch på stan med M:s två vänner. Det var mycket trevligt. Sen gick vi hem och såg på film och senare på kvällen åkte vi ner till Malin och Robban och spelade lite kubb. Sara hade glömt sitt busskort så M skulle vara snäll och ta med det till stan igen.

Efter det så lämnade han mig i Söderköping. Mamma och Pappa har åkt till Azorerna så då ska jag hålla ställningarna hemma sålänge :) Jag och Måns = party,party!

Ikväll blir det grillning med flikkorna med lite gott att äta och dricka och sen så kommer M hit också. Det ska bli riktigt kul :)

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0