Idag gjorde jag Jönköping osäkert...

Hej alla vinterälskare. Här ner i småland är det snö, sol och mycket vakert väder. Jag bor verkligen fint här på herrgården, har mitt eget hotellrum i den högra flygeln. Morgonsol med utsikt ner mot golfbanorna. 

Idag har jag äventyrat i Jönköping. Först var jag på A6 center och sprang i affärer. Hittade en jättemysig affär som hade allt man kan tänka sig i färg och form till inredning. Hur härlig somhälst. Köpte en jättefin lite väska i fuskpäls, jättemysig och 20% rabatt, som hittat för mig som är ett rea freak...

När jag vandrat omkring i alla affärer så kände jag att det var dags att åka mot centrum. Martin sa ju trots allt att han skule komma och rädda mig om jag åkte vilse. Så jag tog mod till mig och åkte mot centrum. Jönköping är mycket fint, skulle inte ha några som hälst problem med att flytta hit, hur fin stad som hälst. Jag parkerade och tog en liten promenad vid vattnet och vid någon park. Det var mycket fint. Sen vände jag tillbaka till bilen och åkte till Max för att äta lunch. Det blev somvanligt ett orginalmål med bara sallad på hambörgaren.

Efter det åkte jag till Mediamarkt och till ÖB för kvällens mysinhandling. Handlade även lite frukt och så på Willys så nu ska det bli fredags mys. 

Så nu återstår det bara att krypa upp i min fotölj och sätta på kvällens filmrulle. Trevlig helg!

Nos Vemos, Tea 
Trackback
RSS 2.0