Börjar på nytt kapitel...

Det har hänt mycket sen sist. Men det är väl så i allas liv just nu, eller? Julbordens tid är här. Själv jobbar jag i småland på en herrgård i Vaggeryds kommun. Väldigt fint. Jag har mitt eget hotellrum, lite trist då jag inte har så mycket att göra på min lediga tid men jag har ju i alla fall ett boende o tack för det. Skulle vara lite jobbigt att behöva pendla varje dag till Jönköpings län lixom. Men jag har ett jobb och det är jag jätteglad för.

Annars händer det inte så mycket. Har blivit singel, men det är ju inget att prata mer om. Mina nära och kära vet allt och de är de som bara behöver veta. Så nu bor jag hemma hos mamsen, papsen och Månsen igen... Så men det sagt så går vi vidare...

Julklappar börjar inhandlas men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med och köpa de kvarvarande 10 klapparna som jag har kvar... Är ju nämligen inte ledig igen förens den 17 december så den helgen blir hektisk, om jag inte handlar allt på A6 i Jönköping. Får se hur jag gör. Men alla är ju inte så svåra att få tag på, jag menar Jenny vill ju ha en kaktus så hennes är ju inte så svår att skaffa fram i tid ;) Men tur fick jag med schemat då jag såg att jag i all fall var ledig på julafton, så då åker jag hem och firar jul. Tänker inte sitta själv i ett hotelrum på julafton inte, även fast det är vit och fint ute, nej hemma ska det firas jul.

Nyår däremot är jag inte ledig men jag jobbar morgon så jag kommer hem på kvällen. Börjar dock 06.00 så jag kommer vara ganska trött på kvällen, men jag överlever nog. Nyår firras nog me Jenny och Amanda, firar nog Amanda samtidigt hoppas jag...


Lovar att uppdatera bättre nu när jag är i småland och äventyrar..

Nos Vemos, Tea



 

Trackback
RSS 2.0