Bortblåst med vinden


Idag vakande jag vid 06.20 och hela rummet snurrade och det blev att lägga huvudet på kudden igen. Sjukanmälde mig och sova vidare. När jag vaknade vid 9.30 så var snurrandet borta. Men det kan ju beror på tabletten jag tog, men imorgon kör vi igen. Tomorrow here i come.

Så idag har varit en hemma dag. Satte mig med alla papper så nu är det äntligen klart. Har bara de gamla pappren kvar sen 2011 och dem tar vi en annan dag. Fick ett ryck att städa så nu är hela lägenheten fräsch igen. Bara disken från lunchen kvar att röja bort.

Älsklingen har också bytt däck på bilen och är nu iväg och fotar sig med alla sina kusiner och syskon. Det är något till hans morfar som snart fyller 80 år och då ska det bli kalas. Sen ska vi iväg och handla. Fick så bra erbjudanden från Maxi så då åker vi ditt :)

Vi fick också våra filmer från cdon idag så ikväll blir det någon film eller två :P Men snart bär det ut i blåsten mot maxi och då är det bäst att vara redo med matlistan.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0