Tiden går så fort när man har och göra...


Dagarna bara flyger iväg! nu när man jobbar går allt så himla fort. En timme tar slut på bara en kvart känns det som. Man får verkligen planera sin tid. Jag börjara faktiskt förså vad alla andra hårt jobbande arbetare pratar om. Men guu så härlig det är när tiden rullar på. Man hinner med så mycket mer än när man inte har något att göra.

Varje morgon går jag upp 07.00 Tar då en promenad på ca 1 - 1.1/2 timme. Efter det går jag hem och duschar och fixar till mig. Sen blir det frukost med tre knäckemakor, en frukt och juice. Vid 10.10 sätter jag mig i bilen för att fara till jobbet. Ska vara ombyt och klar vid 11.00 (pendlar därav tiden) sen jobbar jag till 14.30 -15.00 och efter det åker jag hem. Väl hemma så byter jag om till löpar skor och ger mig ut på en 40 minuters löpartur. Härligt! Sen är det hem  sätta sig ner för lite stretching i en kvart. Efter det in i duschen och sen lite kvällsmat. Sen brukar det bli lite dator. Jag kollar mail och skriver här för lite uppdatering. Efter det så brukar jag mysa till det under filten med några kapitel i boken och sen brukar klockan vara 22.00 - 23.00. Då borstar jag gaddarna och krypper till kojs.

Så brukar mina dagar se ut. Men som sagt måndagkvällar kommer bli anorlunda framöver efter som jag ska gå i skolan så då blir det så att löpar skorna får vila.

Nos vemos Tea

Trackback
RSS 2.0