Lugna dagar


Nu framöver kommer det att vara lugna dagar. Har kommit igång med jobbet och det går riktigt bra. Det är skönt med lite halvtids jobb varje dag. Man hinner lixom med att leva lite också och fundera på vad jag vill göra framöver, om det är dethär jag vill.

Annars har det varit sköna dagar denhär veckan. Dock har det kommit mer snö, det är finns men snart får det inte komma mer, för mycket snö! Var med katten hos destriktarn igår. Han var så himla nervös, satt och skakade i buren, stakars min lilla skrutt. Jag tror inte änns att han märkte vad vi gjorde med honom, så nervös var han. Vi klippte ju bara klorna så det var ju inte en så stor grej, men såhär nervös har jag aldrig sett honom. Nu är han lugn men han tittar på mig som om att han tror att jag ska ta tillbaka honom dit närsom.

Annars är det bara jobb och hemma mys som gäller. Går också morgonpromenader 07.00 på mornarna, väldigt skönt, och även på kvällen. Så skönt och avkopplande. Det är vad jag sysslar med i veckorna.

Nos vemos, Tea

Trackback
RSS 2.0