Fredag!


Idag har det varit jobb från 10-15. Blev lite längre udag pga att Susanna var tvungen att åka hem och vårda sjukt barn, som det så fint heter. Hennes dotter hade blivit dålig så hon slutade tidigar. Det var inte så speciellt svårt att stanna kvar och ta över Susannas jobb. Mest disk och städ kvar vid 14.00 så jag kännde att jag gorde rätt som skickade hem henne. Bara bra med lite extra timmar. =)

Igår var jag på 3D bio med min syster. Vi såg Narnia och filmen var bra tycker jag, där emot 3D är skit. Även fast man hade dedär fula 3D brillorna på sig så var allt suddigt. Det fanns ingen fokus, varken på filmen eller texsten. Nej! Aldrig mer 3D för min del, ska det va så ska det vara normal film utan 3D och dess fula 3D brillor.

Ikväll väntar mat med mor och far och sen så blir det promenad med Amanda. Vi satsar hårt nu efter som beach 2011 börjar redan i april för vår del. Jag börjar lite lungt med promenader men sen när isen och allt det hala är borta så ska jag börja springa igen, om halsen tillåter det. Men det ska inte hindra mig, vi ska till Grekland i April det är bestämmt. Så packa väskorna flickor för i April så bär det av till soliga Grekland.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0