Första skoldagen...


Idag ska jag till skolan för första gången. Lite spännande roligt och se vad det kommer att bli och va. Men såklart så har jag varit för hurtig under veckan. Har nämligen åkt på en halsförkylning som inte är något vidare rolig. Hostar och spottar släm hela tiden. Äkligt, men sånt är livet. Annars kommer det vara en lugn dag. Sitter och läser lite men ska snart käka lite lunch. Jag hoppas bara min hals bli bra igen eller återställer sig till det normala.

Känner mig så duktig. Beatch 2011 går riktigt bra för mig. Bara denna vecka som varit har jag gått ner 1,5 kg så jag är jättestolt. Bara 10 kg kvar till målvikten. Har värkligen fått ett boost av att tävla mot tjejerna. Jag är stenhård nu, jag tänker vinna! Fast vi tävlar inte direkt mot varandra utan vi hjälper varandra att vara motiverade och för mig funkar det super.

Nee, nu ska jag gå och blåsa håret.

Nos vemos, Tea
Trackback
RSS 2.0