En vanlig tråkig onsdag

Idag är det onsdag. Vilket jag tycker är de tråkigaste dagen på hela veckan. Men dagen har varit bra ändå. Gick upp klockan 07.15 för att ta en dusch och sen åka iväg på arbetsintervju. Det gick jättebra och jag fick jobbet. Känns jätteskönt. Sen var jag och min far på IKEA o handlade samt tittade på ny bil. Det var väldigt kul efter som jag lyckades pruta ner en bil med 25.000 men det var inget att ha ändå.

Nu under kvällen busar jag bara med katten och sen tar det lungt framför tv. Kan vara skönt att ta det lite lungt nu efter som jag inte haft semester utan bara jobbat den senaste tiden, börjar ju på det nya jobbet nästa vecka så lite slappdagar har jag fötrjänat. Men jag latar mig inte bara framför tv utan jag går promenader eller åker skridskor. Sådana saker som får mig att koppla av, det är jätteskönt.

Nej nu ska jag bygga ihop mina lådor så jag får lite ordning på mina kontorspapper.

Nos vemos, Tea
Trackback
RSS 2.0