Äntligen hemflyttad


Nu har jag startat årets första dag med att packa upp mig ur min hockeytrunk. Det är krävande att bo i en väska, inget jag rekomenderar. Dock blev det lite problem när jag skulle hänga in alla kläder i garderoben. Jag har för mycket kläder att det inte får plats! Garderober går inte att stänga och då har jag tre kartonger med kläder som inte har någon plats i garderoben, sorgligt efter som det är kläder det handlar om, mina kläder. Hoppas jag får mer plats när vi renoverar det andra rummet och jag flyttar in dit. Då blir nämligen mitt nuvarande rum en walk in closet. Härligt! Så nu är jag officiellt hemflyttad, ganska skönt men lite kommer jag sakna från mitt Jönköpings äventyr.

Vill också passa på att tacka för en heltrevlig nyårs fest/partaj med mina älskada bästa vänner. Kunde inte ha haft det bättre. Tack för att ni orkade vänta på mig och min sena ankomst. Ni gjorde mina sista timmar 2010 och mina första timmar 2011 otroligt minnesvärda! Pusskramar på er

Nej, men nu ska jag greja vidare med annat, mycket att stå i nu när skolan börjar och nya jobb kommer.

Nos vemos, Tea
Trackback
RSS 2.0