Flygande Converse...


Jenny gick nyss från mig. Vi har haft en liten tjejkväll/eftermiddag med film, god mat och massor med snack. Vi såg först på Percy Jackson and the lightning thief, Jenny hade inte sett den, men sen blev det en disney klassiker nämligen Aladdin. Men nu är jag utan sällskap igen. Älsklingen är nämligen på fotbollsmatch ikväll. Han blev bjuden av någon kompis :)

Veckan har sett ut såhär... Älsklingen har börjat jobba ute på ett traktjobb i storstaden Stockholm. Lite tråkigt hatt han måste jobba borta precis när jag har flyttat hit. Men man måste ju jobba och han kommer hem torsdagar så det blir bara 3 nätter ensam i sängen. Jag vet att det inte är så länge vi behöver vara ifrån varandra men jag har saknat honom något enormt ändå. Jag kommer sakna min älskling när han inte är vid mig för att jag älskar min älskling så mycket. Han betyder allt för mig!

På jobbet har det gått jättebra för att vara första veckan :) har bara bränt mig lite på armen. Jag har lärt mig ganska snabbt hur de jobbar och kassan lärde jag mig på en dag :) men mer kunskap ska jag slurpa i mig. Men jag har fått höra att jag är för snabb!? Va!, Jag? Eh, Nae :)

I övrigt här hemma har jag mest grejat med mitt garderobs system och nu är ordningen funnen. Jag kan också med gott samvete säga att jag har börjat  bo in mig. Nu känns det som mitt hem också. Konstigt, jag har bott bortifrån mor och far förut men det är först nu som jag känner att det här också är mitt hem. Jag känner verkligen trevnad här och det har jag inte kännt i min föra lägenhet. Men det kan ju också bero på vem man bor med eller om man bor ensam. Jag kan med gått samvete säga att jag från och med idag är en Norrköpings tös!

Nos vemos Tea


Trackback
RSS 2.0