Lillördag två dagar i rad...

Igår var det fotboll på tv. Det betyder att M bjuder över sina vänner på soffhäng med fotboll och öl. Jag bjöd in Jenny och vi satt på balkongen första delen av kvällen. Hde tänkt att ta en promenad men viorkade bara gå till balkongen med varsin cider, hihi. Mycket trevligt. Pimpade balkongen idag, by the way. Blev mycket nöjd, hoppas också att M blev det. Det är ju hans balkong lixom.

Jo, sen när Jenny och jag tyckte det började bli lite kyligt så hoppade vi in till soffan med grabbsen. De spelade NHL så vi satt och tittade på när de slogs om segern. Som tjejer gör så pratade vi också massa strunt med varandra. Sen som vanligt så fick brudarna fixa käk. Men det blev ju lyckad så det gör inget. Jag följde Jenny en bit hem och sen så begav jag mig tilbaka tilll min plats i soffan framför fotbollen som var i ful gång.

Idag är grabbsen på fotboll i arenan, så då passade jag på att städa och laga bil. Mycket nöjd med min städinsats. Jag är en duktig flicka som håller ordning på min bil. Senare ska jag tillbaka till stan och se fotboll med grabbsen. Kankse blir en liten cider idag med om jag känner för det. Har där emot gjort en stor fruktsallad som jag tänkt att jag ska äta lite på snart och har jag tur så blir det lite kvar till frukost med.

Imorgon är det sista dagen jobb för denhär veckan. Är själv så då blir det lite mer att göra. Mat sallad och allt runt om som frukost, mellis och städ i kök och matsal. Issy bissy! Boss över mig själv lixom. Det ska bli kul. Första gången på länge jag får spela musik jag tycker om :) När dagen är avklarda så är jag ledig ända fram till nästa torsdag, så himla skönt. Många planer i helgen så ska bli skönt med lite extra ledigt nästa vecka. Hoppas alla får en trevlig påsk och att haren är snäll i år.

Nos vemos Tea
Trackback
RSS 2.0